frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

22 octombrie 2016

...

Andrei citea pe bancă, Gioni s-a oprit în fața lui cu un câine în brațe: "ăsta-i câinele meu, Roni, vrei să-l cunoști? îi pechinez ceva, uiti ci ochi ari!" "o fi având!" a răspuns Andrei, iar Gioni a oprit-o pe Maria: "uitaț' ci câine frumos am, Roni îl cheamă, îi câinele meu, mi l-o dat Bananî!" "bine!" a replicat ea și a grăbit pasul. Gioni a mers la un grup de adolescenți ascultând și fredonând: "A ieșit soarelee din noori, of, of, of, viața mea, Iar ia drumul printree floori, of, inima mea", "ăsta-i Roni, cățelu meu, uiti ci frumos îi, ci blanî ari!" "da, îi frumos ca tini!" a spus unul din ei, "cu ăla combini?" l-a întrebat o fată. Gioni i-a privit, a zâmbit, a aruncat câinele în iarbă: "da sî-mi bag pula în el!" și a plecat.

Niciun comentariu: