frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

28 decembrie 2017

...

Cristina a deschis telefonul mobil, a derulat meniul si a apăsat pe iconul "Messenger", a selectat conversația cu "Adytzu Talent", a scris "te iubesc uă nebunule" și a adăugat două inimioare din secțiunea cu emoticoane, a ezitat câteva secunde, a șters una dintre ele și a înlocuit-o cu o inimă străpunsă de o săgeată. A trimis, el a răspuns imediat cu un șir de inimioare. Cristina a închis telefonul, a privit pe fereastra autobuzului câteva secunde, apoi a spus: "cred cî sunt îndrăgostită!". "nu cried că am mai sâmțât asta vriodatî pientru cineva!" a completat. "de cât timp sunteți împreună?" a întrebat George. "di-un an, îi ciudat.. am vorbit numa pi facebook! vara viitoare o promis cî mă ia cu el când terminî facultatea, am 22 di ani, mă gândiesc deja la o familii, sî facim un copil! mi-o pierit chefu' di nebunii din astea, cî așa am mai avut relații, da nimica serios! omu ăsta chiar mă iubești chiar dacă m-o văzut numa' pi net. o zis cî plecăm în străinătate la anu, mergim în Germania, ni găsâm di lucru, facim acolo un copil, ni luăm o casă. el îi avocat, di aia nu vre mama, o zâs cî avocațî nu fac nimica în viațî. ei vor doctor sau profiesor, da' nu sî căsătorești mama.. șî câ-i oltean, da pânî la urmî ci treabî ari e sî sî bagi în viața mea? îi viața mia, vriau sî fiu fericitî și numa' cu el pot sî fiu. abia aștiept sî vinî vara asta după mini, îmi faci actili ș-am plecat, ni mutăm amândoi în Germania! o sî-i parî rău lu' mama cî nu m-o lăsat, o sî vadî e!"

Niciun comentariu: