frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

13 februarie 2016

...

oprise căruţa oblic pe strada cu două benzi blocând trecerea unei doamne într-un Audi Q7. ea claxona zadarnic, striga: "omule, mă auzi? sun la poliţie că blochezi trecerea!". a coborât şi a mers în faţa lui: "te rog, ai putea puţin să eliberezi strada, că mă grăbesc?" el o privea fix şi tăcea. "omule, mă auzi, chem poliţia! dă-te odată din drum! eşti surd, chem poliţia!" el îşi aprinsese ţigara ţinută până atunci după ureche. "eşti nebun? dă-te odată că vreau să trec!" un alt şofer ce oprise în spatele ei i-a sărit în ajutor: "ce morţii mă-tii stai în drum? du-te dracu pe troturar!" el stătea nemişcat, cu ţigara în colţul gurii şi ochii închişi. "uă, muie, nu mă auzi?" el şi-a scos ţigara din gură, a deschis ochii şi a izbucnit în râs.

Niciun comentariu: