frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: 462-0614 - Charles Bukowski (traducere proprie)

2 iulie 2016

462-0614 - Charles Bukowski (traducere proprie)

primesc multe telefoane.
toate la fel.
"dumneavoastră sunteţi Charles Bukowski
scriitorul?"
"da" le răspund
şi ei îmi spun 
că îmi înţeleg
opera,
şi câţiva dintre ei sunt scriitori
sau vor să fie
şi au job-uri oribil de 
plictisitoare
şi nu pot înfrunta camera
apartamentul
pereţii
noaptea -
vor pe cineva căruia să-i 
vorbească,
şi nu pot crede
că nu sunt în stare să-i ajut
că nu cunosc cuvintele.
ei nu pot să creadă
că acum
în camera mea
mă aplec 
mă prind de intestin
şi spun: "Iisuse, Iisuse, Iisuse
nu din nou!"
ei nu pot crede
că oamenii răi
străzile
singurătatea
pereţii
sunt tot ale mele.
şi când răspund la telefon
ei cred că mi-am păstrat
secretul. 

nu scriu în afara
cunoaşterii.
când telefonul sună
mi-ar plăcea să aud cuvinte
care m-ar mai putea
calma.

de aceea numărul meu e
disponibil. 

Niciun comentariu: