frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

29 iunie 2016

...

"Andreea, vrei să stai te rog lângă mine pe bancă? aș aprecia foarte mult prezența ta, e foarte frig și aș vrea să mă încălzești!" "Mă scuzi, Emi, nu vreau să stau jos!" "Hai, te rog, știu că ai fi foarte bună să mă încălzești, nu știu ce e cu frigul asta, să-mi bag picioru. Într-o noapte ca asta, Brâncuși, în timpul regimului comunist, i-a spus mentorului său că vor să aibă destine separate, deorece în umbra unui stejar falnic nu poate crește decât un vlăstar." "Dar Brâncuși nu a murit in 1912?" a intervenit Mădălina, iar Emi a replicat: "era o discuție între mine și Andreea, politicos este să nu intervii! la tine în Italia nu se procedează așa? revenind, te rog, Andreea, mi-ar face mare plăcere să stai lângă mine, nu îți va părea rău, te asigur!" "Emi, dar nu vreau să stau lângă tine, nu înțelegi?" "oferă-mi două motive și te las în pace, promit!" "unu - nu vreau și doi - nu am stare. nu ignora niciunul din ele!" Emi s-a ridicat, a prins-o de umeri și a trântit-o pe bancă: "lasă că de acuma vrei, în pula mea, fițe de astea nu mai înghit!"

Niciun comentariu: