frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

5 august 2016

...

Iri a strigat un bărbat care ieșea din cimitir: "șefu', n-ai un leu?" "n-am, az' n-am, mâiní cred cî mai trec pi-aici!" "da' eu acuma am nevoí', șefu!" "n-am ci sî-ț' fac!". în urma bărbatului, o bătrână căra două sacoșe. "tanti, dă șî mií doi lei, cî ti ajut eu cu alea!" i-a spus Iri, "ieși de-aici, necuratule, stai în fața sfântului cimitir, nu ți-i rușini, bețivule!". "da' ce-ai, bre!?" a replicat el, "dar mai ești și obraznic pe deasupra!" a țipat bătrâna.

Iri l-a văzut pe Dinu: "da ci faci, ă, Dinule?" "uite, ma bucur și eu de frumusețea naturii, niciodată nu e bine să ratezi ocazia de a te metamorfoza într-o parte din minunata creație a Lui Dumnezeu, nu? că el este creatorul tuturor celor văzute și nevăzute!" "ci, uă?" "dar tu ce faci, Iri? mai treci Bistrița călare?" "lasî-mă, uă, ai vreo țâgarî?" "n-am, Iri, îmi pare rău!" 

Vasile a ieșit din cimitir cu un cuțit în mână: "vă tai pi toț', sâ moarî mama, vă taaaai!"

Niciun comentariu: