frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

20 august 2016

...

un bătrân a cumpărat un pet de bere, Marinela a cerut o pâine și două plicuri de trei-în-unu, Florin: "dați-mi o doză de pepsi și trei țigări!", Marius: "vreau și eu o pungă de chipsuri pentru sora mea, vă aduc banii mâine!" "da nu si poati așa, ai deja patru lei la mini!" "haideți, vă rog, vă aduc eu banii, știți că-s de cuvânt!" "bini, da-i ultima datî, Marius, ai noroc cî ești băiat bun!", o femeie în cârjă mirosind a urină și alcool: "vreau șî eu un pachet di Whincester!", iar, în spatele ei, Vasile tocmai dăduse un pârț și vânzătoarea l-a atenționat: "ieș' din magazin dacî faci așa, aici mai serveștí lumea o berí, ti beșești ca bou'!" "mă scuzați, doamna, vreau șî eu un pahar di jin!" "imediat!" "șî vreu șî vânzătoarea, o noapti numa'!", "hai sictir!" i-a răspuns ea, s-a aplecat și i-a arătat fundul mare, în pantaloni de trening.

Niciun comentariu: