frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

25 noiembrie 2016

...

Mariana a încercat să aprindă o țigară, "pizda mă-tii, sî-mi bag pula-n el chibrit!" a urlat, l-a aruncat pe șosea. "năsosule, dă șî mii un foc!" i-a spus bătrânului care ieșea din supermarket. "nu fumez, îmi pare rău!" a răspuns el, "sî moarî ce-ai tu mai scump?" a întrebat Mariana și a izbucnit în râs. un bărbat i-a întins bricheta, ea a aprins și a întrebat: "îi a mea de-acuma, nu?" "hai că te întreci!" a strigat el, dar ea a trântit-o de asfalt. "sî-mi bag pula în tini șî-n bricheta ta! doamna, dă șî mii 5 lei!" i-a spus unei bătrâne, "nu-ți dau nimic!" "doamna mea, da vă futiț' în pizdî?" "poftim?!" a replicat bătrâna, "numa' în cur sî futi baba asta!" a urlat Mariana, "săriiț' cî sî futi in cur!" "mă, nu ți-e rușine, nesimțito?" a strigat bătrâna, "sî ti fut în gurî!" a răspuns ea. Costin a ieșit din supermarket cu două doze de bere, "dă șî mii o beri, băiatuuu!" a strigat Mariana, "sigur!" a răspuns el și i-a întins doza. ea a desfăcut-o și a urlat: "iiiiiii, beriiii!"

Niciun comentariu: