frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

18 martie 2017

...

"l-am văzut, fă, era cu panarama șeia prin cientru, stătea pi bancî amândoi, sî mor dacî ti mint!" a spus Maria, gesticulând cu mâna în care ținea țigara, a tras un fum, și-a țuguiat buzele și a suflat lung, lăsând capul pe spate. "du-ti, fă, de-aicea, șî nu i-ai crăpat capu'?" a replicat Florina, a scos o țigară din pachet, a aprins-o în colțul gurii și a tras tricoul peste burta ne-epilată. "și sî-i mai crăp, fă, m-am dus la el șî i-am zis: bunî, ci faci? aia crăpa, sî uita la mini cu niști ochi, numa nu i-am zîs, fă, panaramo, după ci cî umblii cu gagiu-miu, mai faci șî figuri!" "șî di ci, fă, nu i-ai crăpat capu'? adicî bulangiu umblî cu ie, atâta timp cât ai stat doi ani cu el, fă, doi ani ș-acuma vini panarama șî sari pi el? fraierî mai ești, fă, sî mor eu!" a țipat Florina, a tras un fum și l-a scos pe nări, și-a ridicat colanții și a continuat: "în locu' tău, fă, țî-l castram șî pi el, bulangiu', și pi e ț-o omoram, în loc sî lasi capu' în jos, ie ari figuri cu tini! sî mor di nu m-am enervat!", a tras două fumuri consecutiv, și-a privit expresia în ecranul telefonului, "mi-o ișât aicea un coș pi frunti, fă, ci mă enerveazî! m-am dat cu fond di ten ca vaca șî tot sî cunoaști!" a exclamat, a aruncat țigara, propulsând-o cu degetul arătător pe lângă capul unei bătrâne. Maria a izbucnit în râs, dezvelindu-și dinții galbeni-strâmbi, Florina a continuat: "șí râdem sî ie foc baticu' la babî!", a strigat-o: "breee, vez' cî ț-o căzut banii!". "fă, da niebunî ești!" a spus Maria și a aruncat țigara.

Niciun comentariu: