frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

3 iunie 2016

...

Maria l-a întrebat: "nu vă supărați, următorul microbuz, nu știți, la cât ajunge?". el o privea fix și mesteca în gol, "nu vă supărați, ați auzit ce am întrebat?" el a continuat să mestece, iar Angela a intervenit: "ți-ai găsit pe cine să întrebi!" "dar ce are? era aici când am ajuns!" "nu vezi că-i boschetar, pute până aici!" Maria a insistat: "domnule, nu vă supărați, nu doriți să îmi spuneți la ce oră ajunge următorul microbuz? trebuie să ajung neapărat în oraș!" el s-a oprit din mestecat, a căutat în buzunar, a găsit o cutie de chibrituri, o ținea în palmă și o privea, iar Maria s-a apropiat și a ridicat tonul: "domnule, v-am întrebat ceva, spuneți, că dacă nu vine, sun pe cineva să mă ia!". el a mormăit ceva, "nu vă supărați, nu v-am înțeles!" a spus Maria, "a întrebat dacă ai un leu 50!" a tradus Angela, "am, dar pentru ce îți trebuie?" "țâgarî!" a răspuns el. Maria i-a dat doi lei, el a privit-o și a început iarăși să mestece.

Niciun comentariu: