frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

10 iunie 2016

...

bătrânul s-a apropiat de G și a început: "nu știi cumva un electrician sî-mi repari televizoru? tot caut un electrician, am piesa, da nu pot sî fac lipitura aia, dumnezău mamii ei, am bobina aia șî trebi lipitî, știi tu, cî înainti mergea televizoru si trebui un electrician sî-mi lipeascî piesa, o am șî trebi lipita, știu șî eu s-o montez acolo, da nu știu s-o lipesc, di o săptămanî mi s-o stricat televizoru si tre sî fac lipitura aia, piesa o am șî dacî esti dispus sî-mi gasești un electrician, am nevoi sî-mi lipeascî piesa aia..." "am inteles, o să încerc să văd ce pot face, vorbesc cu Andrei poate e dispus." "da, aș avea mari nevoi, piesa o am, ca sî înțelegi, da nu știu s-o lipesc, daca sî poati eu vin acasî în juma di orî, am piesa, ai ințeles, șî trebi s o lipesc, îi bobina aia șî lipitura nu știu cum si faci..." "am ințeles, o să încerc să mă interesez si vă anunț!" G a intenționat să plece, dar bătrânul l-a oprit: "știi... televizorul ăla ari o piesî lipsî, i-o cazut bobina aia șî am piesa, dar trebi lipitî la loc șî am nevoi di un electrician, dacî poț sî-mi faci rost, cî seara mă mai uitam șî eu la meciuri șî nu mai pot acuma, o jucat steaua cu astra șî am stat la radio, dacî îmi poț aduci un electrician sî-mi repari televizoru cî piesa o am șî trebi numa lipitî, juma de orî, o orî, nu mai mult, știi bobina aia, o bandî di izolier mai e nevoie șî-i gata, o lipești acolo șî juma di orî, o orî, nu deranjez mult, am piesa șî trebui lipitî...!" G privea o mașină oprită în fața porții: "ești atent la mine? am piesa, trebui numa lipitî, îmi trebi un electrician sî o lipeascî, mă poți ajuta?" "sigur, o sa sun pe cineva și mă interesez!" "am piesa, deci trebi numa lipitî, șî nu știu sî fac lipitura aia..."

Niciun comentariu: