frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

9 decembrie 2016

...

Mirela stătea pe bancă în fața terenului de fotbal scărpinându-se în buricul înconjurat de smocuri de păr. "bravo, bă, Petronel, nu ești prost digiaba! uiti ci șut o dat, uă!" a strigat și a urmărit contratacul lui Ilie. "dăi, bă, pasă, ești tâmpit?!", "ci ai, bre?!" i-a răspuns Ilie, "da vino șî joacî tu, stai pi margini!". "care ești de-a lu' Siminoc, gura, cî vin la tini!" a amenințat Mirela, a aprins o țigară și a băut din doza de bere. "da pi fiu-miu cât îl ținiț' în poartî, bă?" a urlat, "Paul, ia du-ti șî joacî șî tu!" "mama, da' lasî-mă, nu ti mai băga!" a replicat Paul, "bini, atuncea, stai în poartî ca fraieru'! așa ai ajuns, își bati ăștia joc di tini!" a strigat Mirela și a tras din țigară. "ci faci, mă, cu mingea aia, mă, ești chiar așa di dobitoc!?" a intervenit apoi, când Emilian a fost deposedat de Gabi. "uă, Paul, zi-i lu mă-ta sî tacî, c-o bat!" a strigat Emilian, "ci ai, uă!?" a replicat Paul, "da am vinit sî joc un fotbal, nu s-o aud pi ie cum ragí!" "taci, uă, Emi!" l-a oprit Renato. Mirela a urlat: "Paul, ie hai acasî, acuma! ăstia nu știi fotbal, mamî! marii fotbaliști!"

Niciun comentariu: