frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

16 decembrie 2016

...

Vlad a început: "salut, ă, Paulicî. uă, m-o luat poliția asearî, uă, o vinit în pat la mini șî așa trăgeu di mini, m-am întors la í șî i-am zîs: dă-ti, bă, în pula mea! șî gaboru m-o întrebat: cini, eu? șî i-am zîs cî am crezut cî-i educatoru', m-o luat la secțií șî l-am întrebat, cî dacî eram cu femeia me acuma, șî o futeam, intra așa pisti mini?! da dă-i în dumnezău mamii lor!". s-a oprit câteva secunde și a întrebat: "uă, aveț vo' țâgarî?" "da, man!" a răspuns Mihnea și i-a întins o țigară, "săru'mâna!" a răspuns Vlad și a continuat: "uă, sî-mi bag pula, stația aia di la Metalo, toatî am dărâmat-o! ci, eu sî stau sî ieu bătai? i-am dat niști pumni în cap la țâganu ceala, i-am zîs, dumnezăi mă-tii di avortat! șî acuma, când mergeam la bibliotecî, baba aia di la garderobî nu vide undi mi-i geaca, i-am zîs: fă, da ia-ț' ochelari dacî ai nevoí, crucea mă-tii! așa m-am dus șî la șeá di la Vodafone, bisărica mă-tii, mă furi, fă, pi fațî, un ban nu-ț' mai dau la abonamentu' șeala! cî m-o făcut di bani rapenii, mi-o pus 25 di euro cost suplimentar, în rasa mamii lor, nu sî-i fut în gurî? di undi, uă, cost suplimentar? eu cu ci pula mea bani mă duc acasî, cî o făcut ăștia șasî lei drumu, cî cu șasî lei, o cafea șî trii țâgări fumez, barosan mă văd. hai cî ti las, uă, Paulicî, mă găsăști la calculatoari!"

Niciun comentariu: