frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

15 ianuarie 2017

...

Andreea, în colanți negri și tricou roz decoltat, a urcat în autobuz, a plătit și a ocupat singurul loc liber. Cristina, cu ochelari de soare aurii, într-un maieu până deasupra buricului și o fustă ce-i acoperea jumătate din fund, a urmat-o. "fă, iar ai prins loc, mereu prinz', nebuno!". "da stai în brați la mini!" a răspuns Andreea, lovindu-se sugestiv cu palma peste coapse. Cristina s-a așezat, iar Andreea a continuat: "da' ci fustî sexy avem!", "mă vrei, nebuno!" a răspuns Cristina, "da, fă, ti vreau!" a replicat Andreea și i-a așezat mainile pe sâni. "stăi, fă, cî sî uitî lumea!" a țipat Cristina, "da, ci, fă, ți-i rușini?" a răspuns Andreea, apoi a continuat: "fă, cu fusta asta l-ai înebunit pi urâtu ceala!" "carí, fă?" a întrebat Cristina. "ăla cu cari umblai!" "lasî-mă, fă, cî murem di rușîní. mă mai șî lua di mânî prin oraș, uiti-ti oleacî la mini, mă mai vide cineva!" a țipat Andreea, "da di ci-ai ieșât, fă, cu el?" "da' tot insista, cî hai sî ieșim, cî ti iubesc, cî o sî ti fac fericitî, șî mi-era șî mii așa sî-i zic, știi, îl cunosc di atâta timp, uă, da-i urât în drași, o vrut sî mă săruti, nu știu cum dracu am scăpat di el!" "nu trebuie, fă, sî ieș' cu el, ci naiba! trebuie sî-i zîci cî nu șî gata!" a răspuns Andreea. "șî cum sî-i zîc, fă, nu, dacî mă tot freca, cî hai, cî hai. da am făcut ca tarzanu la el pi la sfârșât șî s-o liniștit!" "așa, fă, cî dacî nu fășei, încî ti mai futie prostu' la cap!" "da mai dă-l draculu'!"

Niciun comentariu: