frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

21 ianuarie 2017

...

roșu la față, cu ochii ieșiti din orbite, mânecile bluzei suflecate, a urlat: "morții mă-tii! dumnezei!", a aplicat un pumn în ușa de lemn, încă unul, apoi a izbit-o cu palma. "Marius, încetează!" a strigat Cristina și a dat să pășească spre el. "da ci pula mea, sî-mi facî ceva, în morții ei, cî-i stric ușa!" a răspuns Marius și a lovit ușa cu piciorul, "o rup, sî moarî mama di n-o rup! sî-mi bag pulaa!". 

Silviu s-a postat în fața lui, "oprești-ti, uă, odatî", dar Marius l-a prins de guler, l-a înlăturat, și-a luat avânt și a lovit cu pumnul, a urlat de durere, și-a scuturat mâna, "sî-mi bag pulaaaa, morții mă-tii!", a alergat spre ușă și a lovit cu celălalt pumn, apoi cu piciorul, cu ambele palme, i-a aplicat un șut și o bucată din ușă s-a desprins din cuie și a căzut în interiorul încăperii. 

a intrat, a luat bucata de lemn și a plecat.

Niciun comentariu: