frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

10 februarie 2017

...

"bossule, m-o văzut ăsta ieri cu autobuzu', mânca-ț-aș sufletu' tău, că de ce oprești în stație, că dacă sun acuma la poliție? da' ce, bă, îmi zici tu mie unde să opresc? poate o văd pe sor-mea în stație și tre' s-o iau, ce treabă ai tu? poliția îmi zice unde să opresc, nu tu! și s-o trezit vorbind și goria aia care am luat-o, că mă grăbeam și am urcat și eu în mașină, și să vez' ce s-o ambalat omu'. era și gras, așa, i-am zis, dă-te-n pula mea de aicea că te calc în picioare, ascultă-mă ce-ți spun! e pământu' lu mă-ta stația asta?", a spus șoferul accentuând ultima silabă din fiecare cuvânt, a aprins o țigară și a aruncat pachetul gol prin fereastra deschisă. și-a șters nasul cu mâneca bluzei, a depășit pe partea dreaptă mașina din față. "paraipan, mergi pe banda întâi dacă ai 30 la oră! vorbește la telefon, boșorogu', îl sună gagică-sa!" a spus și a izbucnit într-un hohot de râs. "bossule, eu am fost în toată lumea asta, așa prostie ca în România asta eu n-am mai văzut. să te duci, fratele meu, în Franța să vezi civilizație, nu aicea cu toți jegoșii! și oamenii dă altfel bună-ziua, altfel te respectă pân' la urmă!". a rotit la maxim butonul de volum al casetofonului din care răsuna "ne stăă prea frumos, să ne amăgiim, suntem prea uniți, ca să ne mințiiim", a deschis complet geamul și a claxonat fata în colanți de pe trecerea de pietoni. "nu-i place manelele, nici nu se uită! du-tee, făă, panaramo!".

Un comentariu:

Unknown spunea...

good job, pavel :))