frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: Vlad şi gardianul

15 februarie 2012

Vlad şi gardianul

        Vlad coboară scările ca un uragan până jos, la gardian. „Dom’gardian, pot să merg acasă?”. „Nu, du-te în clasă!”, dar când gardianul nu e atent, Vlad se furişează şi devine absent. Totul se calmează o clipă apoi îl vezi pe gardian cum ţipă: „S-a dus, s-a dus, s-a dus! Ferescă-l cel de sus!”. 
        Vlad se întoarce deodată şi doamna dirigintă îl întâmpină supărată: „Măi Vlad, nu ţi-am spus să rămâi în clasă?”.  „Da doamna, dar am fost doar până acasă!”.  „Nu contează, nota scăzută la purtare! Să te-nveţi minte să nu te mai crezi aşa mare!”. „Da’ doamna, da’ după ce-am plecat, am venit!”. „Nu contează, ai chiulit!”. „Da’ doamna, da’ dom’gardian m-a ştrangulat şi mi-a pus piedică!”. „Nu-i nimic, că nici tu nu eşti uşă de biserică!”. „Doam’profesoară, da’ eu voiam să mă duc în clasă! Am venit foarte repede de-acasă!”. „Atunci ce-a avut domnul gardian cu tine? Asta o s-o discutăm mai bine peste o săptămână!”. „Da’ doamna, da’ m-a tăiat la mână!”. „Lasă măi, du-te-n clasă c-o să sun la tine acasă!” şi Vlad se repezi ca un uragan supărat pe domnul gardian.

Niciun comentariu: