frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: Pastel

12 iunie 2012

Pastel

    Norii treceau mari, greoi deasupra mea ca nişte iaci cu blana lânoasă şi cu o cocoaşă pe ceafă. Cerul avea culoarea unui spate de bursuc eurasiatic. Două femei conversau puţin mai încolo, pe o bancă, într-o grădină. Una dintre ele avea un aer curios de suricată, cealaltă – un aer misterios de hienă. Una din ele avea nişte dinţi ascuţiţi şi galbeni, cealaltă – o privire blândă şi o voce care parcă imita susurul unui izvor. Râsul celeilalte imita, de asemenea, zgomotul produs de o balastieră.
    Prima femeie avea o bluză maro. Atunci mi-am imaginat un struţ îmbrăcat cu bluza ei. A doua femeie avea o bluză cu floricele – pe ea mi-am imaginat-o ca pe o găină cu două capete asemănătoare celei din primul film horror Tehnicolor care a fost lansat pe 12 iunie 1924.
    Mai încolo, un bărbat cu aspectul respingător al unui chist îşi ţine copilul de mână. Lângă el e o femeie care zâmbeşte, dezvelindu-şi cei doi dinţi tociţi ca nişte vârfuri bătrâne de munte.
    Pe fundal văd o jumătate de om, sub norii ce treceau mari şi greoi ca nişte iaci pe cerul de culoarea unui spate de bursuc eurasiatic.

Niciun comentariu: