frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: duelul

27 decembrie 2015

duelul

stătea pe pătură în spatele blocului, cu ţigara în colţul gurii, citind dintr-o revistă Avon. "joacă-te frumos, Kevin, mamă!" şi-a strigat copilul care intenţiona să arunce un bolovan în direcţia lui Alberto. "lasă-mă, fă, în pace!" i-a răspuns el, străduindu-se să ridice bolovanul. Alberto râdea batjocoritor: "e mai mare bolovanu ca tine, prostule!" "da de ce-l înjuri, în rasa mă-tii?! a intervenit mama lui Kevin. s-o înjuri pe mă-ta!" "taci, fă, odată, lasă-mă să mă joc!" a strigat Alberto. "fă să-i zici lu mă-ta!" i-a răspuns ea.

"te provoc la duel!" a urlat Alberto. Kevin a alergat spre el, a încercat să-i aplice un pumn în figură, dar Alberto i-a prins mâna, l-a tras înspre el profitând de forţa mai mare, s-a strecurat în spatele lui şi l-a imobilizat. 

"să te văd cum mai scapi acum!" Kevin a reuşit să-şi elibereze o mână şi l-a strâns de testicule. Alberto se înroşise, ochii îi ieseau din orbite, tremura, dar refuza să-l elibereze. încet-încet strânsoarea slăbea. Kevin a reuşit să-şi elibereze şi mâna cealaltă şi îl trăgea pe Alberto cu toată forţa de obraji.

scăpă, iar Alberto căzu în genunchi plângând. îl înjura, dar cuvintele nu se înţelegeau clar. "mama, mama, Alberto s-a lovit la coaie!" a strigat Kevin râzând. "las că-i trece!" îi răspunse ea şi continuă să citească din revista Avon. 

Niciun comentariu: