frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

12 martie 2016

...

în autobuz, G sprijinit de scaunul şoferului, cu burta ieşind inestetic de sub tricoul roz mulat, privind pe geamul din faţă şi înjurând matizul care schimbase banda fără să semnalizeze, "s-o inventat semnal fă dobitoaco! morţii mă-tii de javră!" "da de unde ştii că e femeie?" a intervenit şoferul râzând ironic, "da ce să fie dicât o pizdî obositî! hai fă, beşânoaso, dă-ti pi prima bandă!". 

şoferul a ales să depăşească pe dreapta - la volanul matizului era un moş care vorbea la telefon, "pizda mă-tii, ti cautî moartea pi-acasă, ce naşterea mă-tii cauţ în trafic!?" a ţinut G să completeze.

"lasă-l, uă, că toţi ajungem aşa!" a intervenit F după un moment stânjenitor de tăcere. G l-a întrebat brusc, ignorând ceea ce a spus: "tu unde mai lucrezi, uă, acuma?" "aicea, la Dumbrava, la fabrica de lemn!" "şî cât îţ dă?" "9, da am şî masa di prânz! o adus ieri nişti bucâţ di peşti, atâta di mari, şasî am mâncat din eli, sî uita şî ăia dubios, da şi sî fac dacî era buni!" "uă, tu eşti niebun, uă!" a exclamat G, făcând semnul crucii în acelaşi timp.

"ieri mi-o dat şî mie nişti kaiser!" a completat, iar F s-a strâmbat scârbit: "sâ nu mai aud în viaţa mea di kaiser, sî vezi din ci-i făcut, numa din resturi, şî pasta aia ci cleioasî îi, ştiu di când eram la măcelărie acolo în Italia!" "uă, vezi c-ai uitat sî cobori!" i-a tăiat-o brusc G izbucnind într-un hohot de râs.

Niciun comentariu: