frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

19 martie 2016

...

bătrâna era aplecată, avea pantalonii în vine, se scremea: "îhhh, aaaa!", un copil o privea de pe trotuar şi arăta cu degetul, spre indignarea ei: "da lasă-mă în morţii mă-tii să mă cac!", copilul a strigat. "mami, mami, Cruela!" şi s-a ascuns în scara blocului, ea a continuat să se screamă mai tare, să înjure, "dumnezeii mă-tii, nu pot să mă cac din cauza ta!" chiar dacă nimeni nu era în faţa ei.

un angajat Bratner în uniformă a ieşit din barul din apropiere şi a întrebat-o: "bre, da te caci aicea, în mijlocu drumului?" "mă cac unde vrea pula mea! du-te-n morţii mă-tii!" i-a răspuns ea, şi-a lăsat capul în palme şi a mormăit ceva, iar bărbatul şi-a făcut semnul crucii şi s-a îndepărtat. un matiz a ocolit-o cu greu, femeia de la volan: "bre, tanti, ce faci aicea?" "mă cac, lasă-mă dracu în pace! ce dracu aveţi cu mine!" a urlat bătrâna şi a izbucnit în plâns, "nu pot nici să mă cac din cauza voastră!" 

un grup de adolescenţi o filma cu telefonul mobil, "zi fă ceva să te facem vedetă!", apoi râdeau, "hai că eşti live la ProTV!", ea a început să înjure şi blesteme: "ce morţii mă-tii vrei, mâncate-ar moartea să te mănânce! să dea canceru-n tine în dumnezeii mă-tii! nici să mă cac nu am voie!". "vezi, fă, că te caci pe tine!" a avertizat-o unul din ei observând fecalele scurgându-se pe pantaloni. "mă cac pe mă-ta!" i-a răspuns ea.

o femeie care-şi ţinea copilul în mâna stângă şi cu dreapta îşi aprindea ţigara i-a spus râzând: "fă, te-ai îmbătat, du-te acasă!" "taci dracu fă! dă şi mie o ţigară!" a replicat bătrâna, "da n-am fă, numa pe asta o am!" "sugi pula atuncea!" a urlat, apoi a început să screamă mai tare, mai tare, îşi muşca buza de jos, "uite-o cum stă cu câcatu în cur!" râdeau doi copii în spatele ei.

a tăcut după câteva secunde, a zâmbit, şi-a dat baticul jos, s-a şters la fund cu el, apoi l-a pus la loc.

Niciun comentariu: