frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

2 septembrie 2016

...

Gabriel, la bustul gol, în pantaloni scurți și cizme de cauciuc, urla pe marginea șoselei: "mî arunc, sî mor eu, mamăăăă, uiti vini tiru șî m-arunc, ăsta-i din ăla din Australia, cu zeci etaji, sî vez ci m-arunc!". a izbucnit în plâns, s-a așezat în genunchi, "acuma mă duc la Doamni-Doamni șî o sî reșit o rugășiuni: "Înger-îngerașu' meu, ci mi te-a dat Dumnezeu, eu sunt mic, tu fă-mă mare, eu sunt slab, tu fă-mă tare.." s-a ridicat, a pășit spre mijlocul șoselei, dar Iri l-a atenționat: "stăi, uă, cuminti, vrei sî mori?" "m-aruuunc ăăă, uiti tiru, m-arunc, ăăă!" "uă, ci țîpi așa, stăi sî stăm di vorbî!" a intervenit și Bogdan, "taci, cî dau în tini!" a strigat Gabriel. Florin s-a apropiat de el, dar Gabriel a scos din buzunar un briceag: "ti tai, sî moarî mama dacî nu ti tai!" "Gabriel, stai cuminti sî discutăm, hai pi bancî sî vorbim, hai cî-ț' dau o beri!" a spus Florin. "taci, uă!" i-a replicat Gabriel, "uiti tiru, aicea-i, sî vez ci m-arunc, acuma!.." 

l-a privit cum trece și a izbucnit în râs: "v-am păcălit, ci fraieri suntiți!"

Niciun comentariu: