frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

9 septembrie 2016

...

Ștefan s-a apropiat de George și a început: "uă, salut, ă, ci mai faci? m-o pus la endocriní, sî-mi bag pula, i-am zâs lu' șeá, io-s voluntar aișea, cî postlișeala asigurî un voluntariat sî zâc așa, șî, pula mea, numa' la endocrini ț-ai găsît sî mă pui din atâtea secții câti erau, sî zâc așa, îmi vine' sâ-i zâc, fă, cî ie-i cam curvî așa, o știi tăt spitalu', o dat ie cu fruntea di buric s-ajungî directoari, mi-o zîs șî tata cî mergí la spital ș-o toarnî, acuma erai fă pi șenturî șî îț' iei gradi di directoari,  da mă rog, io am fost băiat fin șî nu i-am zîs nica, i-am zîs, da' di ci mă puniț' la endocriní, cî pi-așeala a lu Gorea, dacî-l știi, handicapatu' șeala, l-o lăsat la relații cu publicu', sî zâc așa, șî pi mini mă pui la endocriní sî am di muncî, da' nu-mi conviní, adicî io fac voluntariat aișea, șî tu îț' baț' joc, ea șicî: pleacî din spital dacî nu-ț' convini, am vrut sî vorbesc cu directoarea di la postlișealî, șî șeá poamî, cî postlișeala nu-i acreditatî, șî tata o zâs c-o dă în judecatî, asta-i înșelătorii pi fațî! tu ci mai faci, e, Georgi?" "uite, îl aștept șî eu pi Marius!". Ștefan a continuat: "dor i-am zâs lu 'directoarea șeá, io nu mai vin în spital, adevăru-i cî șertificatu ăla mă ajutî, în străinătati, cî plec, și crez', cî mai stau aișea, mă duc în Anglia ca asistent medical, știi și sî câștigî acolo?" "uă, Ștef, eu tre' să plec, ne auzim!" "ok-ok, mi-o făcut plășeri sî stăm di vorbî!"

Niciun comentariu: