frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

23 septembrie 2016

...

Maria s-a apropiat de bătrâna cu două sacoșe de rafie în mână și a întrebat: "doamnî, n-aveț' 5 mii? sî vă dea Dumnezeu sănătati!" "du-ti la muncî fato, dacî vrei bani!" a răspuns bătrâna, la care ea a urlat: "morțîîî mă-tii, târfî bătrânî! sugi pula, făăă!". a mers la un băiat din stația de troleibuz: "dă-mi șî mii un leu, băiatu!" "nu am, îmi pare rău!" "cum n-ai, în rasa mă-tii, uiti cum ești îmbrăcaat, du-ti-n pula mea di zgârcit! sî vă fut pi toț'!" s-a apropiat de un bărbat cu un copil de mână, "ai sî-mi dai un leu, domnu?" "n-am, pleacă de aici!", ea a urlat: "puștiu', taicî-tu s-o futut cu mini, așa sî-i zici lu maicî-ta!", apoi s-a întors, și-a tras pantalonii scurți, lăsând să se vadă fundul alb, cu câteva protuberanțe roșii.

Niciun comentariu: