frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

30 septembrie 2016

...

o bătrână cu o geantă de voiaj a urcat în autobuz, "până la Săvinești, vă rog!", a plătit și s-a așezat pe scaun, un bărbat mirosind a alcool și urină, în spatele ei, "vreau și eu până la moară!", un băiat cu șapcă Adidas, mestecând gumă, a prezentat abonamentul, o femeie tunsă unu și un bărbat cu o țigară la ureche au urcat, "două la Roznov!", iar, în urma lor, un copil s-a oprit între ușile deschise: "undi mergi ăsta, domnu?" "Marian, scrii mari pi el, Roznov,  ieș' afarî cî n-am timp di tini!" a replicat șoferul. "Da di ci sî plec, îi autobuzu' lu' mă-ta?!" a urlat Marian și a sărit din autobuz, observând intenția șoferului de a se ridica. șoferul a strigat: "Marian, sî nu ti fut în gurî acuma?!", a țâșnit din autobuz, l-a prins pe Marian de tricou, l-a trântit pe trotuar și i-a aplicat un șut în coaste. șoferul se întorcea în autobuz, Marian s-a ridicat: "să-mi bag pula în mă-ta, nu mai pleci de aici în rasa mă-tii, mi-ai rupt tricou', sî ti fut în gurî di jegos!" a urlat, a sărit între ușile deschise ale autobuzului și l-a scuipat pe șofer în păr, "na, futu-ț' rasa mă-tii!". șoferul a închis ușile automate și a vrut să plece, dar Marian a acționat sistemul lor exterior de deschidere. "nu mai pleci de aicea, ț'am zis!", a alergat în jurul autobuzului, a ajuns în față și a scuipat pe parbriz. șoferul a închis ușile și a vrut să plece, dar îl împiedica o mașină din față, a claxonat. când să accelereze, Marian a deschis din nou ușile.

Niciun comentariu: