frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: meciul de fotbal american

12 august 2013

meciul de fotbal american

Adriano aruncă mingea spartă pe care o are în mână, Bob o prinde şi aleargă în direcţia porţii adverse. e robust, are în jur de un metru optzeci astfel încât cei patru jucători din apărarea echipei roşii nu reuşesc să-i facă faţă. Bob îi pasează mingea lui Honorius, dar el o scapă şi ajunge în posesia lui Renato. o aruncă cu toată forţa în direcţia lui Tom. "Goool!". acesta trece de linia porţii într-o clipă de neatenţie a lui Bil, apoi se aşează în genunchi.

Bob înscrie, scorul e 1-1. Crin, supraponderalul, îl înlocuieşte în teren pe Flavius.

nou-venitul primeşte mingea de la Martinez. trece în alergare uşoară printre adversari, se apropie de linia porţii, dar când să păşească dincolo de ea, este deposedat de către Giani. Crin încremeneşte, îl priveşte fix pe Bil, urlă: "am trecut de linie, nu e corect! am trecut de linieeee!" Giani se opreşte din alergat, se întoarce lângă supraponderal: "unde ai trecut tu de linie, grasule? ţi-am luat mingea înainte să treci!" "ba nu, am păşit dincolo de linieee! nu e coreeect!" "ce nu e, mă, grasule, corect? de ce te oftici?" "nu mă oftic! am trecut de linie!" Crin se înroşeşte, apoi izbucneşte într-un plâns cu sughiţuri: "de ce nu jucaţi coreeect?".

îi smulge balonul din mână lui Giani, îl trânteşte la pământ şi trece de linie. "haha, te-am păcălit!"

Niciun comentariu: