frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: Subsemnatul Cutărică

22 martie 2012

Subsemnatul Cutărică

    Ora de religie se desfăşoară perfect normal. Profesoara se aşază la catedră, notează absenţii şi începe să predea lecţia. Intră deodată în clasă doamna Director Adjunct. Spune, mişcându-şi amplu braţele:
    „- Rareş, te rog să-mi scrii pe o foaie ce s-a întâmplat în ziua de 13.03.2012 în legătura cu colega ta, Bianca.”
    „- Trebuie să dai o declaraţie.”, completează doamna profesoară de religie.
    Rareş întreabă vizibil nedumerit :
    „- Cum doamna?”
    „- Păi scrii <<Subsemnatul Cutărică...>>”
    Rareş scoate o foaie din ghiozdan şi începe să scrie.
    „- Ce-ai scris măi Rareş acolo?”
    „- Subsemnatul Cutărică!”
    „- Păi aşa te cheamă pe tine, Cutărică?” întreabă doamna Director Adjunct.
    „- Nu, doamna!”
    „- Păi scrie numele tău!”
    Rareş îşi scrie numele pe foaie apoi întreabă:
    „- Şi acuma?”
    „- Păi scrie cum s-a întâmplat.”
    Rareş începe să scrie. Doamna Director Adjunct pleacă.
    „- Aşa măi copii, dar ce i-aţi făcut colegei voastre?”
    „- Nimica, doamna!”
    „- Cum nimica?”
    Discuţia dintre copii şi doamna profesoară de religie este întreruptă de Rareş, acesta neştiind cum să-şi continue declaraţia:
    „- Inculpaţii...”
    „- Păi scrie măi, <<Subsemnatul Cutărică>>...”
    „- Am scris.”
    „- Atunci?”
    „- Cum să continui?”
    „- Scrie cum s-a întâmplat.”
    „- Păi Gianni a lovit-o cu piciorul aşa, după aia Ionuţ a venit în mine şi eu l-am împins şi el a venit în Bianca şi a dat-o cu capul de geam.”
    „- Cum? Cine a dat cu piciorul?”
    „- Gianni!”
    „- În tine?”
    „- Nu, în Bianca.”
    „- Şi tu ce-ai făcut?”
    „- L-am împins pe Ionuţ.”
    „- De ce?”
    „- Că a venit în mine.”
    „- Şi el ce a făcut?”
    „- A venit în Bianca.”
    „- Cum? El a dat în Bianca după ce tu l-ai împins?”
    „- Da! Nu!”
    „- Cum <<Da! Nu!>>?”
    „- Nu!”
    „- Atunci cum?”
    „- Eu l-am împins şi el a venit aşa în Bianca.”
    „- A! El s-a izbit de Bianca după ce l-ai împins.”
    „- Da!”
    „- Bine, atunci scrie pe foaie asta!”
    „- De acuma să ştiţi să nu mai faceţi pe GiGi Durul în şcoală!”

Niciun comentariu: