frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: Tigri pe mare

4 martie 2012

Tigri pe mare

Eu am venit la tine azi să cer doi  rinoceri mici, cât o furnică sau mai multe furnici, cât un guzgan sau cât un şobolan, cât o flaşnetă sau cât o trompetă. Şi pe lângă aceşti rinoceri, eu vreau să-mi dai şi dromaderi, nu ştiu câţi, vreau şi doi câini cu bale, clei şi câlţi, şi doar aşa, de fază, vreau o iapă brează. Călare pe această iapă brează, să merg la un prieten cu un acordeon şi un borcan de bulion. Vreau să-mi mai dai, ( dar nimeni să n-auză ) o gâză lăuză, că mâine plec în Africa, de dimineaţă şi vreau o gâză să ţin la piept când e ceaţă. Dar asta nu-i o problemă, găsesc eu un gândac pe-acasă, pe sub masă, dacă nu, iau o ţestoasă. Iar dacă vei merge cu mine în Africa , îţi voi arăta ce n-ai văzut în viaţa ta. Acolo, fiindcă suntem chitonide, vom azvârli în cămile cu piramide, când ne vom supăra pe un nor, vom arunca în el cu un vapor. Iar când vom fi pe malul unei mări, vom vedea tigri în zări. Dar nu ne pasă, nu ne vom speria, că am adus de-acasă şi rechini, şi arlechini, şi funii, dar să nu uităm, cum fac unii, de iapa brează, care acuma nu e mai e trează, ci doarme nederanjată într-un piept de suricată. Dar nu-i nimica, o scoatem noi de acolo, şi-o călărim pe mări către tigri din zări. Şi cum mergem noi aşa pe apă, vedem că peştii, tigri îi papă. Atunci ne luăm acei rechini şi arlechini şi le aruncăm spre ei. Şi câinii cu bale şi clei încep să mârâie. Nici o problemă, ei sunt mereu în dilemă. Atunci îl luăm pe Dumnezeu în palmă şi-L aruncăm în marea calmă. Tigrii însetaţi de sânge, tăbărăsc să-L mănânce.

Niciun comentariu: