frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: Mi-am întâlnit îngerul

17 octombrie 2012

Mi-am întâlnit îngerul

- întins pe iarba udă a grădinii, cu vârful unei aripi în noroi, cu penele îmbibate de lumina amiezii pline, cu ochii deschişi
- ţintea fluturi cu arbaleta
- avea degetele picioarelor lungi şi subţiri ieşind din sandale
- urina pe un zid scorojit şi avea sexul cald ca o floare roşie
- avea o pălărie îndesată pe frunte, în penumbra căreia se vedea mustaţa neagră lipită deasupra gurii şi nasul subţire cu fosele mici
- în tribune la un meci al naţionalei printre suporterii care decojeau seminţe
- printre trecătorii grăbiţi cu sacoşe în mâini
- într-o dimineaţă ceţoasă de mai, în staţia de autobuz printre călători
- avea aripile ascunse sub cămaşă
- casiera de la supermarket zâmbea protocolar, bucata mea de brânză feta, ciocolata Poiana, deodorantul, punga de făină şi plasa de portocale alunecau toate laolaltă pe bandă, iar el, în spatele meu, îşi scotea produsele din coş
- aşteptau la rând la magazin: Marian, Ion, Vasile, Victor, Constantin, Petru rozalii puhavi, vorbind tare din gâtlejurile lor groase împodobite de fire de păr negru şi el
- vitrinele cu ceasuri sclipeau în lumina incertă a soarelui, atomii ocru se strecurau printre ziduri, oamenii mergeau pe străzi, pedeştri sau pe biciclete cu roţi mari şi coşuri în faţă, el stătea pe o terasă şi fuma
- la biserică mirenii se înghesuiau să treacă pe sub „Sfântul Aer”, un domn în negru împinge o doamnă grasă care, pierzându-şi centrul de greutate, acţionă neplăcut asupra mea propulsându-mă în apropierea mesei pline şi determinându-mă să mă agăţ de bluza lui cu dungi
- deasupra lui pluteau farfurii şi ceşti
- culegea chiştoace din şanţ
- vorbea la celular în timp ce conducea maşina

Niciun comentariu: