frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: Adevărul din spatele Internet-ului

26 mai 2013

Adevărul din spatele Internet-ului

John stă în faţa calculatorului. pe monitor apare o fereastră, iar sub cuvântul "Messenger" scris cu Bold numele celor care sunt prezenţi. o altă fereastră acoperă o bună parte din prima, pentru că John îi trimite un mesaj uneia care se semnează Crazy Girl: "Ador să vorbesc cu tine." primeşte răspunsul după câteva secunde: "şi eu la fel! aş vrea să te văd. îmi poţi trimite o fotografie cu tine?".

John face ochii mari, zâmbeşte stânjenit, dezvelindu-şi dinţii pătrăţoşi, strâmbi, caută în calculator o fotografie şi găseşte două: una în care defectele îi sunt atenuate, părul lui e pieptănat, urechile nu ies atât de tare în evidenţă, are o privire expresivă şi cealaltă în care e el, cu ochii lui exagerat de depărtaţi. a trimis-o pe cea modificată în photoshop şi dedesubt a scris: "asta este fotografia mea.", la care ea i-a răspuns: "wow. eşti frumos!!!".

"acum trimite-mi fotografia ta." "o trimit." faţa unei femei grase, blonde, cu nişte pete roşii în zona nasului, apare pe ecran. John tresare, iar Crazy girl scrie: "ştiu că nu sunt drăguţă, dar îţi va plăcea să mă cunoşti. putem să ne întâlnim?" "ok...". "putem să ne întâlnim în oraş." "ok. te voi găsi acolo.!". John a mai privit o dată fotografia, fără să ştie că interlocutorul lui e de fapt un băiat blond, gras, cu dinţii cariaţi şi nişte pete roşiii în zona nasului.

Niciun comentariu: