frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: cap sau pajură

22 decembrie 2013

cap sau pajură

George parie 50 de bani. Andrei aruncă moneda, câştigă, băgă banii în buzunar şi propuse un nou pariu. miză 1 leu că va fi cap şi câştigă.

"nu se poate! faci tu ceva! trişezi!".

George protestă: "acum îmi dai banii, acum, nu mă interesează!", iar Eugen şi Marius râdeau arătându-l cu degetul.

"te oftici că ai pierdut! e doar un joc!" i-a spus Viorel, dar George insista să primească banii înapoi, până Andrei propuse încă un pariu.

pierdu la următoarele 5 jocuri.

"tu trişezi! gata, nu mai joc niciodată cu tine!"

"o tură doar! uite cum facem: daca e pajură, îţi dau tot ce am câştigat până acum plus moneda cu care am jucat, iar dacă e cap, îmi dai ultimii doi lei."

"acceptă, o să câştigi! presimt eu!" îi spuse Matei, "nu! îţi ia toţi banii!" replică Andreea. George acceptă şi Andrei aruncă moneda.

căzu şi se rostogoli, Emanuel o lovi cu piciorul.

ajunse într-o grădină, Marius băgă mâna printr-o gaură în gard şi o recuperă. la a doua aruncare, ateriză în faţa lui Andrei. George primi toţi banii, 7,5 lei, şi plecă.

Niciun comentariu: