frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: în ochii mei

2 mai 2012

în ochii mei

în ochii unui geograf eşti o insulă de la tropice
sau o avalanşă eşti,
seismologic vorbind – un cutremur
cu magnitudinea de 8,1 pe scara richter
dimineaţa,
(dacă te privesc din punct de vedere fonetic)
eşti o vocală: a, e, i, o, u, ă, â,
depinde de dispoziţie:
“a” când eşti veselă,
“e” când nu ai chef,
“i” când eşti iritată,
“o” când eşti obosită,
“u” când eşti uimită,
“ă” când vrei să dormi,
“â” când nu vrei să mă vezi.

oricât aş fi de banal,
te pot descrie din punct de vedere gramatical.

acum eşti un “într-un”, peste două minute vei fi un “dintr-un”
ori litera “o” din cuvântul “cacao”
litera “u” din cuvântul “serviciu”,
dacă mă provoci
pot privi din punctul de vedere al papucilor tăi,
al fardurilor tale. (de ce nu?)

dar din punctul meu de vedere
eşti o fregată
pe Marea Egee.

Niciun comentariu: