frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: uşa de biserica

23 mai 2012

uşa de biserica

    Domnul profesor de engleză poartă un hanorac albastru cu inscripţia "Dragon fly" pe piept, nişte pantaloni largi şi încălţări "Adidas". De-asemenea poartă nişte şosete albe.

    Plimbându-se printre bănci, mângâie câte un copil pe cap sau îşi dezveleşte dinţii albi şi ascuţiţi de cercopitec sau cimpanzeu. Se opreşte în dreptul unei fete şi-i zice zâmbind cinic:
    - Treci la tablă că am chef să hrănesc o vrabie.
    Fata se îndreaptă şovăitor spre tablă, dar înainte de a ajunge, profesorul îi strigă fără nici un motiv:
    - Treci la loc! Nu ţi-e ruşine? Educaţia ta e zero!
    - Dar ce-am făcut? întreabă fetiţa cu un tremur în glas.
    - Mai ai curaj să întrebi ce-ai făcut? Treci la loc! Educaţia ta e zero şi-ţi pun un 3 acuma să rămâi corijentă!

    Fetiţa rămâne în picioare la marginea băncii. Nu după mult timp cere voie profesorului să meargă la toaletă.
    - Nu ţi-e ruşine? Educaţia ta e zero! îi răspunde acesta.

    După câteva secunde altă fată îşi cere voie la toaletă. Profesorul îi răspunde:
    - Sigur, frumoaso. Dacă ai nevoie poţi nici să nu-mi mai ceri permisiunea.

    Totul decurge normal câteva minute. Apoi domnul profesor ia penarul fetiţei pe care a scos-o la tablă şi o loveşte cu el în cap.
    - După câtă pomană mi-am făcut eu cu tine. Mie mi-ar fi ruşine în locul tău.
    Fetiţa spune printre lacrimi:
    - Dom'profesor, dar ce-am făcut?
    - Nimica, nimica n-ai făcut! Nu ţi-e ruşine?
    - Dom'profesor, dar n-am făcut nimic.
    - Vrei trei?
    - Nu!
    - Atunci taci!
    Deodată vine un băiat din spate şi o loveşte. Fetiţa izbucneşte în plâns.
    - Lasă că nici tu nu eşti uşă de biserică! spune domnul profesor.

Niciun comentariu: