frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: Amandina

30 noiembrie 2012

Amandina

amandina, te iubeam, pentru tine mă transformam în dinamometamorfism
în amfibol plagioclaz din amfibolită
privirea ta o rotiţă transparentă într-un mecanism
drops otrăvitor bombă lustruită

erai amoniac în soluţiii diazoreactive, erai indice bursier din nikkei
ca petrolul pentru israelieni, ca puşca pentru indieni
te iubeam – sirop dinlăuntrul atomilor mei
piroxen, olivină în metatarsieni

cum erai un factor endogen ce provoca tulburări psihoafective
şi bazio-ul meu era o iurtă din care ieşeai
străzile limbi maro te gustau
amandina, te iubeam în înserarea flux gastrointestinal,
în înserarea teritoriu anal oxiur eram, priurit
piuit, geamăt, mormăit
tenie căutându-şi prada,
te iubeam amandina, tristeţea mea, sufletul meu era ca panta pe care alunecam:
călcâiele în faţă, trunchiul în spate, umerii strânşi,
când te mâncam bucată cu bucată.

Niciun comentariu: