frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

10 aprilie 2016

...

M. a lovit cu palma unitatea centrală, a zguduit monitorul, "uiti ci fiţi faci!" a strigat, dar V. l-a atenţionat: "uă, cap di melc, aşteaptî sî sî încarci! rotiţa aia înseamnî cî sî încarcî!" "taci, uă, nu vez cî nu sî mişcî nioagla! nu vrea sî plece, biscanforu mă-sii!"

s-a ridicat, a aplicat un pumn în CD-writer, a luat tastatura şi a lovit cu ea repetat în ecranul monitorului, "tu-ţi dumnezăi mă-tii, sî ti mai blochezi de-acuma! na, tu-ţi morţii mă-tii!", a luat scaunul pe care stătea şi a ţintit monitorul, V. l-a oprit, F. şi G. i-au smuls scaunul din mână, M. a aruncat telefonul spre monitor, dar a nimerit pe fereastră, "uite, şe muist îi garoiu", a mai dat un pumn în unitatea şi a scuipat pe tastatură, "şi pizda mă-tii nu ti încarci odatî? morţî mă-tii! sî ti iau în pulî di calculator retard!"

laboranta a intrat în fugă şi a strigat: "ce se întâmplă, măi, aici? se aude de jos!" "da nu vrea, doamna, sî plecí!" a răspuns M. şi a început să plângă.   

Niciun comentariu: