frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

1 aprilie 2016

...

Mirela a urcat în microbuz cu Jana, i-a întins 7 lei şoferului, "două la Roznov." "ştiţi cât e biletul, doamnă?", "ia uimeşte-mă!" i-a răspuns Mirela râzând, "vă ajunge 8 lei, doamnă, mai trebuie un leu!" a replicat el răstit, "şi ce o arzi urât acuma? un leu îl pui tu că ai de unde!" a ţipat Jana şi Mirela a susţinut-o, "are, cum să nu aibă?" "doamnă, vorbiţi frumos şi plătiţi biletul, dacă nu, mergeţi cu ce vreţi!". i-a întins leul, "vezi că l-am ţinut la chiloţei!" a strigat Mirela şi s-a aşezat pe scaun lângă un băiat de 15-16 ani. 

l-a întrebat pe băiat: "ai un minut să schimbăm şi noi o vorbă?" "sigur!" i-a răspuns el, "spuneţi!". "o vezi pe fata asta care stă în picioare?" şi a arătat cu degetul spre Jana, "da." "e fata mea, caut şi eu să o mărit cu cineva şi nu găsesc. e frumoasă, vezi şi tu, e gospodină. eşti interesat?" "nu, mulţumesc!" "vrei să zici că nu-ţi place fata mea? da eşti chiar nesimţit, mă, băiatule!" "nu, nu asta am vrut să spun!" "ei, da asta ai spus, te-ai dus naşpa tare, să ştii, acuma. îţi puneam şi eu de o combinaţie!"

Jana a întrerupt-o: "da lasă-l, dă-l dracu de urât!" "da vorbeşte frumos, în pizda mă-tii, aşa te-am educat, fă?". un bătrân le privea şi zâmbea, "ce te uiţi, uă, martalogule, crezi că-mi dau fata pe mâna ta?" a urlat Mirela, "lu ăsta nici nu i se scoală!" a completat Jana, "numa la prostii ţi-i gându, fă, cartea, cine o mai învaţă?" a atenţionat-o mama ei.

Jana voia să-i răspundă, dar Mirela a ţipat: "taci, fă, tu să vorbeşti doar când eşti întrebată!"

Niciun comentariu: