frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: ...

16 aprilie 2016

...

Giani a strigat-o de pe trotuar pe Angela: "făăă, stăi că am o vorbă cu tine! ci mai faci, făă?" "da lasă-mă, uă Giani, n-am chef de faţa ta!". "staai, făă, strâmbo! te-am întrebat ci faci, ci-s cu arfili astea pi tini?" "strâmbâ-i mă-ta, Giani! lasâ-mă că mă grăbesc!" "da ci morţii mă-tii răspunzi aşa, te-ai şmecherit şî tu, făă!?" "da, m-am şmecherit, cari-i problema ta?" 

Angela intenţiona să plece, dar Giani a strigat: "stăăăi făă, da pleci aşa, fărâ sâ-ţ iei la revederi? cini ştii când ni mai videm?" "uă, Giani, mă grăbesc, mă aşteaptă mama!" "şî pi mini mă aşteaptî mă-ta, disearî!" a replicat el râzând, iar ea a izbucnit: "du-te dracu, tu nu te iei de mama, ai înţelees?" "stăi, fă, calmî, cî nu dau în băşâta aia di mă-ta!" "ai vrea tu s-o fuţ pi mama!" a urlat Angela şi a plecat, dar Giani a oprit-o.

"stăăăi, fă, ci pizda mă-tii ai, nu mai ştii di glumî?" "ci mai vrei, uă, Giani, mă grăbesc!" "vino sî ti iau în braţi, fă, ştii cî ti iubesc, sî moarî copiii mei dacî nu!". a îmbrăţişat-o, i-a trântit mâinile pe fund, iar ea a izbucnit în râs:

"da nebun eşti, uă, Giani!"

Niciun comentariu: