frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: Lorena Lupu - Dona Juana

7 aprilie 2013

Lorena Lupu - Dona Juana

Lorena Lupu(n.1978) este editorialist la revista playboy. a publicat trei cărţi până acum, dintre care şi romanul Dona Juana.

Dona Juana cântă la Club Bizarre, un local pentru gay. se deghizează în bărbat, are chiar un penis fals. de fiecare dată când dezbracă hainele feminine observă  în faţa oglinzii că sânii i se micşorau. femeia de servici a clubului, pe nume Deea, i-a zis că nu e adevărat: "slăbeşti, atâta tot." Dona Juana e o femeie anorexică, care se înfăşoară în fiecare seară cu mai multe straturi de bandaj pentru aspectul său plat.

"duddetele" sunt femeile care dansează în timp ce Dona Juana cântă. Syssy e una dintre ele. i-a spus Dona Juanei că dacă înfăţişarea ei de bărbat nu ar fi un fake, cu siguranţă s-ar îndrăgosti de ea. Dona Juana i-a răspuns că ar face sex cu ea şi ar părăsi-o, aşa că e mai bine că e un fake.

Dona Juana îşi termină numărul la Club Bizarre în capitolul intitulat: "Where the streets have no name". o mână o prinde de talie când păşeşte pe ultima treaptă. urcă într-o maşină, se priveşte în oglinda retrovizoare, apoi pe necunoscutul de la volan. el schimbă staţiile de radio, înjurându-le pe fiecare în parte. Dona Juana îl întreabă: "unde ne ducem?". "nicăieri!" îi răspunde necunoscutului. "pur şi simplu am simţit impulsul de a te lua aşa, pe sus, şi de a pleca undeva." era noapte. au oprit într-un cartier mărginaş, unde necunoscutul s-a apropiat de ea şi a sărutat-o - făcându-i stomacul să se contracte. l-a îmbrăţişat, şi-a lipit nasul şi fruntea de gâtul lui. au coborât din maşină. şi-a încolăcit braţul în jurul taliei lui. el a prins-o de păr şi a forţat-o să-l privească în ochi. i-a lipit spatele de zidul rece şi umed, el s-a uitat dacă pe gangul întunecat trece cineva, ea i-a deschis pe pipăite fermoarul pantalonilor.

în alt fragment Dona Juana se întâlneşte cu o studentă la medicină. s-a aşezat la masa ei la terasă. era îmbrăcată într-o haină de culorile pământului, nu era urâtă, dar avea o mutră ştearsă, banală. s-au uitat una la alta apoi studenta a spus: "e frumos afară...". s-a aşternut o tăcere pe care Dona Juana a spulberat-o după câteva minute: "ai suferit vreodată de o boală venerică?" studenta a roşit. „Am făcut sex doar cu prietenul meu din liceu, care m-a curtat cast din a noua şi până în a unşpea. În a doişpea i-am oferit cadoul nepreţuit al deflorării şi, de atunci, suntem împreună. El e un băiat cuminte, student la ASE, care va ajunge manager la BCR, în timp ce eu îmi voi deschide un cabinet particular de pediatrie, voi trata de pojar şi rujeolă copii bogaţi şi voi aştepta să îi fac pe a mei.“ a răspuns. Dona Juana s-a uitat la ceas, şi-a dat seama că trebuia să fie acum la Club Bizarre. "Am avut blenoragie în primul an de facultate" a spus studenta. "asta m-a făcut să-mi aleg specializarea: dermato-venerologie. În timpul practicii, am consultat o mulţime de oameni. E incredibil în ce hal poţi ajunge din cauza unui singur contact neprotejat. Am văzut atâtea şi atâtea forme de şancru sifilitic. Bube, plăgi, scurgeri. Negi genitali de diverse forme şi culori. În nici un alt domeniu nu există un asemenea lux de atrocităţi." a spus, determinând-o pe Dona Juana să se strâmbe. a întins mâna, a mângâiat-o pe umăr până la curbura dintre sâni. "trebuie să mă schimb. mă poţi vizita după spectacol, dacă vrei" i-a zis.

Niciun comentariu: