frunzadinpalma.blogspot.com Web analytics

frunza din palmă: Radiografie a poemelor mele

9 septembrie 2012

Radiografie a poemelor mele

1

eu
nu sunt UNUL
Sunt mai mulţi proşti ce înnebunesc de dorul minţii
ne-întreit de obedient-tulburi periferie a furiei
sunt NIMENI
sfârc sub şalul unei madone înlăcrimate clitoris atins
de SFÂNTUL
DUH stol de gânduri extremiste ridicându-se deasupra
steagului fumegând
al cavalerilor toate abrevierile lumii exhibă CIRCUM-VOLUŢIA nefastă a peregrinărilor timpului prin raza realist-fantastică a APOCALIPSULUI-JUNE ascuns în cetăţile convingerii şi manifestării spirituale pe coastele ceţoase ale unui meteorit exacerbat de sincer cu spaţiul lui interplanetar şi plutirea gândurilor în frac servindu-şi dropsurile otrăvitoare la ÎNĂLŢIMEA ochilor pestriţi ai lui Petru cel Mare pe o motocicletă Yamaha

Un
turn
ivit
din
ceţuri
Radiografia
poemelor
exoftalmice

Inima înghite sângele
Sângele scormoneşte pământul

Solniţe de fraze
ale universului meu de sacerdoţi ai minciunii
zeloţii aşteptărilor în mijlocul
APOCALIPSEI circulă trenurile de mirosuri
şi păpădii

2

EU sunt EU
PLAGIATORUL rebut al imensei fabrici a naturii
cerul albastru al gurii serafilor urina peştilor plutitori muzica termitelor cort din oase de porc în care duhoarea mănâncă/roade/macină cruzimea faptelor zilei pe câmpia înverzită a ionului
DRA-GOSTEA se ridică şi-mi desenează o dungă de DRA-GOSTE pe faţă pescăruşul îşi tatuează un peşte-sabie sub aripă
Întunericul e cald şi umed ca o tânără ne-debutată ca răbdarea morcovilor gând ţinut pe limbă expectativ şi cognitiv insulă
a ARTIŞTILOR afurisit să fie părul tău auriu
afurisit

Niciun comentariu: